۵ پاسخ

اینارو تا ۴۰روزگی نخور. والا من جلو شکممو میگیرم ک بچم اذیت نشه. اینهمه خوردیم ۴۰روز نخوریم چیزی نمیشه 😂

سردی میخوری یا نفاخ میخوری روش یه گرمی یا چیزی که نفخشو ببره بخور بچه دل درد نشه

والا من از روز اول زایمان غذای سفره هرچی بود خوردم،به جزلبنیات که دخترم بهش حساسیت داره،سیرو پیازم نمیخورم

ازاینای که گفتی من فقط کاهو میخورم
بقیه یا نفاخه یا بچه دل درد میشه

من بعد ی ماهگی همه اینارو خوردم جز خیارو کاهو سبزی

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان عباس👶🏼🩵 مامان عباس👶🏼🩵 ۲ ماهگی