۸ پاسخ

اره باید حتما انجام بشه

برا منم دکتر این ماهی گفته برم چون ن خودم مشکل دارم ن همسرم. اسپرم عالی.. تنبلی ندارم کیست ندارم فیلیکول عالی پریودی منظم.. اما نمیشه گفت برو عکس رنگی

برو‌بده من بعد عکس رنگی باردار شدم درد وحشتناک کشیدم ولی ارزش داشت ی لوله ام بسته بود

بله من دادم

من نداده بودم

میخای انجام بدی ؟؟؟ کجا ؟؟
چون منم توسرمه ک انجام بدم

لباسههههه رو دوس میدارمممم

نه من نداده بودم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری