والا سینه رو نشنیدم اما اینکه مادر خوشگلیو میده به دختر رو شنیدم و قبول دارم
زن دادش من دختر داره خوشگل بود و نسبت به قبلش خوشگل تر ،سفید تر ،وپوستش صاف شده .
اصلا ربطی نداده.
نه والا یه پسر دارم یه دختر اصلا رو بارداری هام اصلا لک نزدم تازه خوشگل ترمم شدم😝😂
والا من خودم دختر دارم ولی توی بارداری اصلا زشت نشدم.
من دوتا دختر دارم خواهر سر هیچکدام زشت نشدم، سر دختر دومم سینه راستم بزرگ تر شده بود، ولی خدا میدونه خواهرم پسر باردار بود به حدی زشت وسیاه شده بود فکر میکردیم یه آدم دیگه س 😂
من دختر باردارم ، ولی نسبت به پسرم پوستم صاف تره
سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه به آیدی تو روبیکا پیام بده
@Nazdaneh1403
منم خوشگلی رو شنیدم اکثر باردار های دختر زشت میشن ماه ۶ تا ۹ و نی نی شون خوشگل به دنیا میاد😍
قیافه رو خیلی اعتقاد دارم.منو دو نفر دیگه تو خانواده باردار بودیم.من انقد صورتم صاف شده بود فقط بینیم یکم بزرگ شده بود.موهام خوش حالت.اصلا واقعا خوب شده بودم اما اون دونفر صورتاشون پره لک بود همه میگفتن زشت شدن.بچششونم دختر بود.اما الان انقد دخترای نازی دارن
دقیقا درسته من مامانم زنداییم همین طور بود
مادر بارداری پسر خوشگل میشه
مادر باری دختر زشت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.