۴ پاسخ

من ای ار ندادن

اررررره حتما

دختر من چون با شیر معمولی هم وزن میگرفت دکتر گفت نیاز نیس ای ار بخوره ولی ریفلاکس داره همچنان

اره اورهان من هنوزم ای ار میخوره

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی