۸ پاسخ

خب چه اصراری داری بگیره؟

پسر من تا وقتی شیرمادر میخورد اصلا پستونک نمی‌گرفت از روزی ک شیرخشکی شد پستونک هم گرفت 😑🤦

بچه ی منم همین بود

دختر من ارتودنسی گرفت

ها ها😂یاد پسرم افتادم دقیقا به همین روش تا شش ماهگی بهش دادم بعد اون نگرفت

پستونکت چ مارکیه؟ اونت و برییی لند ارتوندسی تمام سیلیکونی اکثر بچه ها میپذیزن اگ شیشه شیری هست مدل سرش چیه ا همون پستونکشو بگیر

پسر منم دوس نداشت نخورد😅

پستونک چه مارکی میدی؟ بچه ها اونت دوس دارن

سوال های مرتبط

مامان دلاوین مامان دلاوین ۵ ماهگی
مامان عمادجانم مامان عمادجانم ۲ سالگی