۳ پاسخ

کلینیک مهر دکتراش خوبن.دکتر سلیمان ها جراحی و کشیدن عالی بود

کلینیک راز من رفتم برای جراحی دندون عقل خوب بود. اونجا برای عصب کشی هم متخصص عصب کشی انجام میدن، دندون پزشک عمومی انجام نمیده.

من برای جراحی رفتم کلینیک مهر نزدیک قم اباد هست

سوال های مرتبط

مامان مهدی🐥فاطمه زهرا🐥 مامان مهدی🐥فاطمه زهرا🐥 ۱۶ ماهگی
مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 مامان 🎈🐇تیدا🐇🎈 ۸ ماهگی