دکتر به من گفته بود برو دستشویی تمیز خودتو بشور خشک کن بعد یه نوار بزار یک ساعت راه برو و قدم بزن یواش یواش تو خونه
اگر خیس شدی و احساس کردی مایع گرمی داره ازت نیاد که نه رنگ داره نه بو و عین آبه یعنی کیسه آبت پاره شده
اگر نه که چیز خاصی نیست نگران نباش
اره عزیزم برو زایشگاه
اره خودشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.