۳ پاسخ

دکتر به من گفته بود برو دستشویی تمیز خودتو بشور خشک کن بعد یه نوار بزار یک ساعت راه برو و قدم بزن یواش یواش تو خونه
اگر خیس شدی و احساس کردی مایع گرمی داره ازت نیاد که نه رنگ داره نه بو و عین آبه یعنی کیسه آبت پاره شده
اگر نه که چیز خاصی نیست نگران نباش

اره عزیزم برو زایشگاه

اره خودشه

سوال های مرتبط

مامان ملکا خانوم❤ مامان ملکا خانوم❤ ۶ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی