۲۲ سالگی بوتاکس میخای چیکار من ۳۳ سالمه میگم هنو سنم کمه
من رفتم دکترنزد برام گفت به بچه مثل سم میمونه
سم بوتاکس خیلی خطرناکه ۲۴ ساعت باید بدوشی بریزی دور،من رفتم دکتر نزد برام گفت از شیر گرفتی بعد بیا
منم شنیدم خوب نیس اما دوستم زده چیزیم نشد😐
دکتر نمیزنه
هیچکس 🤣🤣🤣
اصلا خوب نیست تو شیر دهی بوتاکس من میخواستم بزنم گفتن اگه بزنی دیگه نباید به بچه شیر بدی حتی اگه از یک سالشم بگذره و بیشتر غذا بخوره هم بازم نباید دیگه شیر بخوره برای همین نزدم پشیمون شدم 🙃
من رفتم دکتر نزد برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.