۵ پاسخ

بچه من پیشم میخابه باز نصفه شب میشینه گریه میکنه میزارم رو پام تا دوباره بخابه

یارا هم‌دو شبه نزدیکای ۴ صبح امروزم ۵ صبح کریه میکنه

دندوناش چک‌کن اسیاب دراومدنش سخته

نزار تنها بخوابه بیارش پیش خودت شاید چیزی اذیتش میکنع

شاید یه خوابی دیده ترسیده دو سه شب پیشش بخواب بزار احساس امنیت کنه بعد دوباره تنهاش بزار

سوال های مرتبط