۱۹ پاسخ

میگن عبدل ابادم گرونه
عزیزم از سایت بخری تو خونگی خیلی بهتره بخدا

من تیکه ای ۲۲۰ خریدم قائمیه اسلامشهر

من خیاطیم تصمیم دارم واسه دخترم لباس تو خونه ای فقط نخی بدوزم بپوشه هم خنکه هم راحت از زمستون چن تایی هم نخی گرفتم از هر کدوم ۵۰ سانت بازم باید بگیرم
بنظرم شماهم میتونی این کارو کنی
بعد برا بیرونش لباس بگیر

عزیزم من با یک و نیم سه تا بادی رکابی و یه بادی آستين کوتاه و یه رامپر برا تو خونه براش گرفتم

عزیزم خوبی ؟
خیلی وقته ندیده بودمت.
درخواستمو قبول کن

برو اقابزرگ تنوع زیاد بلوز شورت یا تاپ شلوارک از ۴۵۰ داشت مجلسیشو من ۸۵۰ گرفتم

چرا از سایت نمیخری
من حضوری رفتم تیشرت و شلوارک گرفتم یک و ششصد
از پیج همینو تازه برند next گرفتم ۱۲۰۰
رامپر اچ اند ام و لیندکس از سایت میگیرم ۷۰۰ خیییلی ارزونتر سایتا

يك و نيم خوب ميده

من که اینقد از سایت خریدم از اول، اصلا حضوری نمیتونم ،تو شهرمون فقط یه مغازه لباس بچه رو بلدم، جایی نمیشناسم

بنظرم تیکه ای بخر
چون الان هوا گرمه و دیگه نمیشه بلوز شلوار پوشوند

لباس تیکه ای تا سایز 3 هستش بعدش دیگه بلوز و شلوار اینا هستن
من هفته پیش از آقا بزرگ خرید کردم تیکه ای 450 اینطورا بود.
عبدل آباد هم قیمتا از این بالاتره البته جنس های مختلف هست ولی در کل قیمتا تقریبا یکی هستش.

عبدل اباد گرون هم داره قیمت مناسبم داره بستگی داره خودت چی بخوای میری هم وقت بزار قشنگ باید بچرخی

سلام میدونم ب تاپیکت بی ربطه میشه بگی رنگ موی قبلیت چه ترکیبی بود؟

هاکان بی بی بخر

ازسایت ملیکا کیدز بگیر همون یک ونیم میتونی ۳دست بگیری

تیکه ای۳۷۰من گرفتم

یه سیسمونی فروشی سرکوچه مون هست
۵دست لباس گرفتم این جنسی ، شد۹۰۰تومن
از تکه ای ۷۰تومن داشت تا ۲۰۰خورده ای

تصویر

عبدل اباد جنسای معمولیش از ۶۰۰۷۰۰ شروع میشه
تا ب بالا

بستگی به جنس داره من سه چهار ماه پیش لباس خونگی جنس عالی ۳۸۰ گرفتم

سوال های مرتبط

مامان سامیار🤍💙 مامان سامیار🤍💙 ۱ سالگی