اسهال نیس خب بچه فقط شیر میخوره میخوایمدفوعش چطوری باشه تا ۲ماهم روزی چندبار میکنه بعدش دیگه روزی یبار نگران نباش
ای منیش وایه
مدفوعش شله، اسهال نیست.
اگر فقط از شیز مادر تغذیه میکنه مدفوعش شله و کاملا طبیعیه. و نباید با اسهال اشتباه بگیری.
اسهال نیس
چون فقط داره شیر میخوره اینطوره
اگه شیر خودتونو میخوره طبیعیه چون شیر مادر ملین هست
چون شیر مادر میخوره اینجوریه طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.