دانه چیا خوبه بخوریم عوارضی نداره ؟؟؟

۲ پاسخ

من از دکترم سوال کردم گفت نخورین.کندور و دانه چیا و عرقیجات بهیچ عنوان نخورین

نه بهترینه 😍

سوال های مرتبط

مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان ترمه🩷 مامان ترمه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان نرگس امیررضا مامان نرگس امیررضا ۶ ماهگی