دانه چیا خوبه؟ میشه بخوریم مجازه؟

۴ پاسخ

دوستان دانه چیاروچطوری میخوریدمن خیلی دوس دارم بخورم ولی نمیدونم چطوری بخورم

چطور میخوری عزیزم‌من هرکلریش میکنم حالم بدمیشه ازش ک قورتش بدم

بله عالیه

اره امگا۳ داره

سوال های مرتبط

مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیاکو👶🏻🩵 مامان دیاکو👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نرگس امیررضا مامان نرگس امیررضا ۶ ماهگی