سلام خانم ها دانه چیا میشه خورد یا نه؟؟

۴ پاسخ

آره خوبه برای یبوست. روزی یه قاشق بیشتر نخور و حتما بذار یه نیم ساعتی توی آب ولرم و داغ بمونه تا لعاب بده

برای یبوست شبا دوتا دونه انجیر با یک قاشق غذاخوری گلاب و یک قاشق غذاخوری اب خیسش بده صبح اگه ناشتا بتونی که خیلی بهتره نتونستی هم بعد صبحانه انجیر آبش نه هاا
این عالیه من که خیلی راضیم امتحانش کن

بنظرم چون گرمه خوب نیس

اره فقط بریز تو اب گرم خیس بخوره ی رب بیست دیقه بعد بخور

سوال های مرتبط

مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری