فکر نکن بداین چیزا
من بچه ای ک سقط کردم فقط پادردداشتم
ولی این یکی خیلی حالت تهوع سرگیجه همه چیزدارم
سونو تشکیل قلب فقط رفتم
خیلی نگرانم
از اولش اصلا حالت تهوع نداشتم
حالت تهوع کلا قطع بشه ...البته گهگاهی تو بارداری علائم کم و زیاد میشه نباید ترسید
علاعم بارداری ندارم اصلا
استرس نده ب خودت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.