علائم ندارع عزیزم
مشکل کرومزومی،مشکل اسپرم،تب خیلی بالا مادر
بعلاوه چیزایی ک دوستان گفتن غلظت خون و سندرم فسفولیپید هم ممکنه باعث بشه
تیروئید میتونه باشه
مشکل های کروموزومی میتونه باشه
مشکل از اسپرم همسرتون هم میتونه باشه اینو فک دکتر تشخیص میده
من شنیدم دلایل مختلفی داره ک یکی ترسیدن و شوکه شدن مادره .یکی از آشناهای ما مار دیده بود بچش ایست قلبی کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.