بنظرتون این مدل کمد و دراور قشنگه؟؟و کاربردیه یانه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

مال من دقیقا همینه با کمد کناریش از قرائی

سلام خیلی قشنگه میشه بپرسم از کجا سفارش دادید

خیلی خوبه این‌مدلی

تصویر

ببین اینا ک در ندارن هی خاک میگیرن حداقل شیشه بنداز

منم از همین سفارش دادم فقط‌کمدشو سه تا کشو سر تا سری پایین زدم دراور نگرفتم چون جا ندارم

خیلی نازه
اگه قفسه نمیخوای میتونی بگی برات بالاشو دوتا کشو واسه وسایل خرده ریزش دربیاره

اره قشنگه کاش دراورش ۳ تا کشو داشت

عالیه

فقط دراورش سه تا کشو کامل بخوره

اینم کمد

تصویر

خیلی خوبه 👍🏻

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🎀 مامان فسقلی 🎀 ۱۰ ماهگی
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 ۴ ماهگی