مامانا این کمد قشنگه بنظرتون؟

تصویر
۱۲ پاسخ

نه به نظر من

چیزی جا نمیگیره کشو داشته باشه بهتره

ن زیاد

به ۱۷ نمیخوره

نه قشنگ نیس

عزیزم اگه خونه خودت کمدخور نیست الکی خرج ویترین نکن... کمدی بخر که دو طرفش کمد باشه پایینش هم دراور... الانو نبین دو سه دست لباسه.. بزرگ میشن انقدر ادم جا میخاد فقط میگی کاش ویترینش هم کمد بود.. اما اگه خونت کمد خورش زیاد خب هر جور صلاح میدونی

اااا؟تو کرج خوب مدلا زیاده تو این رنج،اگه نیست بگیر همین و قشنگه به نظرم

قشنگه ولی کمتر از ۱۷ تومن می خوره.بگردی بهتر پیدا میکنی

خیلی خوشگله ولی با ۱۷ تومن چیزای قشنگترم میتونی بگیری،عجله نکن و بازم بگرد

به نظر من قشنگ

بد نیس
چند قیمته

خیلی مینیمال پسنده دیگه، سلیقه اییه
بنظرمن یکم شبیه کتابخونست

سوال های مرتبط

مامان پسری💙😍 مامان پسری💙😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان فسقلی 🎀 مامان فسقلی 🎀 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان قندِ عسل مامان قندِ عسل روزهای ابتدایی تولد