۱۱ پاسخ

کمد کجا گرفتی چقد گرفتی؟؟

نه نگاکوچیک بزرگترمیشه بعد جاکم میاد برالباس هاش ی بزرگترش بخر

آره خوشگله👌

آره عزیزم خوبه. مبارک باشه

روش شلوغه منکه دوس‌ندارم

خوبه که. من برا بچه اولم کمد گرفتم پشیمون شدم چون هم خیلی بزرگ و جاگیر بود برا آپارتمان هم وقتی اتاق خوابش کمد دیواری داره کمد جدا برا چیه

مبارکه

آره دخملی خیلیم خوشگله تودل بروعه🥹💛

جاش کم میشه یخورده

اره مبارکع

آره قشنگه 😍

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 ۴ ماهگی
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی