۴ پاسخ

من پنج روز مونده بود یه سالش کامل بشه شبرش تموم شد دیگه شماره سه گرفتم

از ۱۲ ماهگی میتونی شیر خشک ببلاک ۳ بگیری

سلام عزیزم خوب هستید ببخشید ی سوال میپرسم نامربوط به تاپیک، شما پیش دکتر محرابی سزارین شدید ؟؟راضی بودید از دکتر

خیلی چیز خاصی نیست حالا یه هفته دیر تر و زودتر از تولدش ،هروقت قوطی آخرش تموم شد ۳بگیر

سوال های مرتبط

مامان گرشا👼🏻🤍 مامان گرشا👼🏻🤍 ۱ سالگی
مامان نینیی مامان نینیی ۲ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی