خانما از کی باید شیر خشک ۳بدیم؟

۳ پاسخ

از تولدشون باید +۱ بدی
۳ نداریم
+۳ داریم برای سه سال به بالاست

ااان باید بدی دیگه

از روز تولد یک سالگی باید ۳ بدی

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان امیرصدرا مامان امیرصدرا ۲ سالگی
مامان گل پسری👼💙🧿 مامان گل پسری👼💙🧿 ۲ سالگی
مامان امیرمحمد و نلین مامان امیرمحمد و نلین ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی