خانما از کی باید بچه رو‌از شیر بگیریم

۶ پاسخ

ما میگیم دخترا دوسال و دوماه.پسرا دوسال دوماه کم

دختر دو سال و دوماه
پسر دو سال و دوماه کم

۲۲ماه بشه حداقل

۱سال و ۶ماه تا ۱سال۸ بگیری اوکیه

من انشاالله قصد دارم بعد واکسن ۱۸ ماهگی بگیرم

بالای۲ سال

سوال های مرتبط

مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان نینیی مامان نینیی ۲ سالگی