۲ پاسخ

من که نمیگیرم زمانی که میخوام با پشت الک رنده کنم و بریزم روی فرنی یا توی پنکیک
همونجوری رنده میکنم

تا وقتی زن میگیرن 😂😂😂😂یه دوسه ماه دیگه بگیر پوست بادوم دیر هضمه یکم سنگینه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۴ ماهگی