فرزند پروری پوشک مای بی بی شیرخشک

تصویر
۱۲ پاسخ

سلام عزیزم ببخشید اون پرشای پسرت چی بود تشنج بود؟دارو دادی؟

اره بابا هزاربار دادم

اره زیاد

دیگه برای بچه یک ساله همون غذایی ک خودت میخوری باید بدی دیگه

بله خیلیم دوست داره

آره من میدم

اره خیلی دادم تا حالا بهش

اره دادم عزیزم.

من الان میدم بهش مشکلی نیست فقط یکم چربیشو با یه تکه نون بگیر

اره از ۷ ماهگی شامی فقط گوشت و پیاز و کره میدادم الان دیگه سیب زمینی هم میزنم از غذای خودمون میدم

آره من دادم

اره دیگه یک سالشه بده

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی