کاش میتونستم بدونم تو دلم چی میگذره و الان نینیم در چ حاله 🥺

۶ پاسخ

ماهمه همینم عزیزم همش استرس داریم نگرانیم🥺

رفت و برگشت علائم عادیه

دقیقا منم تو این حالم دیگ میترسم هی برم سونو میگن ضرر داره گاهی وقتا علائمم میره میاد نگران میشم میترسم فکرای منفی میاد سرم

غصه نخور برو پسته بخوررر😂
غصه نخور عزیزم خدا بخواد کاریو کنه حرف ماها براش مهم نیست انشالا که همه چیش خوبه سالمه خوشحاله داره روز ب روز بزرگ تر میشه

الان حالش خیلیم خوبه🥰

اوخ ننه🥺♥️

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تودلیم🥹♥ مامان تودلیم🥹♥ هفته سی‌ام بارداری