۷ پاسخ

من ب پسرم ساشه اس امپرازول میدادم ۲۰ روز خورد خوب شد کامل رفلاکسش

من ک هرکاری کردم هنوز هست
ولی کمتر شده
کلا بعد شیر تکون نمیدمش رو شیب میزارم
کوچیکتر بود تشک آنتی رفلاکس میزاشتمش
دیگ کم کم خوب میشن

من قرص نکسیوم میدم شیر کم میدم آروغ میگیرم و داروهاشو یکساعت بعد شیر میدم ، بهتر شده ،شده روزی چهار بار اما جهشی

تا چهار ماهگی رفلاکش کم بود الا خیلی زیاد شده قرص نکسیوم و دومپریدون بهش میدم خیلی بهتر شده حجم کمتری بالا میاره

بی خیال شدم تا خودش خوب بشه

هیچی...هر دارویی میدم اصلا انگار نه انگار طفلی بچم همش خس خس می‌کنه نمیدونم دیگه چیکار کنم 🥲

شیر خشک بیومیل AR دارم میدم خدارو شکر بهتر از اوله

سوال های مرتبط