۷ پاسخ

سلام من برای پیش سنجش نبردم
امسال کلاس اول میره سنجش بردم

الان لازم نیست ببری عزیزم

مامانای ھم ک گفتن پیش دبستان سنجش ندارہ من جایی ک پسرم رو ثبت نام کردن گفتن باید ببری سنجش

سلام عزیزم ثبت نام کنی خودشون میگن کجا برین

پیش ک سنجش نمیخواد فقط کلاس اول باید بره سنجش

پیش واجب نیست

سلام عزیزم وقتی میبری پیش دبستانی خودشون خبر میدن ک چه موقع و کجا باید ببری

مدرسه آدرس میده

سوال های مرتبط

مامان بنیتای قشنگم💟 مامان بنیتای قشنگم💟 ۵ سالگی