چرا احساس میکنم باد میره تو واژنم

۲ پاسخ

عزیزم ورزش کگل انجام بده، من تا دوسال بعد زایمان طبیعیم همین طوری بودم، بخاطر ضعف عضلات واژنه که کامل بسته نمیشه و هوا میره و میاد، اگه درمانش نکنی ممکنه افتادگی هم بگیری

بعد زایمان خیلی پاهاتو باز نگه داشتی هوا گرفته رحمت از حموم میایی با فاصله 20الی30سانت سشوار نگه دار بعدم کمرت ببند پاهاتم چفت کن تا خوب بشی وگرنه تا اخر عمرت درگیرش میشی

سوال های مرتبط