ختنه بالیزرخوبه یاحلقه کدوم اذیت نداره

۴ پاسخ

ختنه رو فقط روش سنتی اونم تو بیمارستان پزشک اطفال بزار انجام بده چون حلقه و لیزر اصلا خوب نیست عزیزم . من بیمارستان اطفال کار میکنم برای همین فقط میگم روش سنتی

حلقه من خیلی راضی بودم

انجام نمیدن اینجا فقط حلقه ولیزرهستش

بخیه

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱۴ ماهگی