خانمها یه سوال ختنه سنتی خوبه یاحلقه ؟؟

۸ پاسخ

من خواهرشوهرم رفت پیش اورولوژیست روشش بین حلقه و سنتی بود

حلقه

حلقه ای

حلقه بهتره
،،چندروز پیش رفتم

سوال منم هست که کدوم خوبه

من از حلقه خعلی راضی بودم
انشاءالله پسر دومم حلقه ختنه میکنیم

منم طبق تجربه خودم میگم حلقه خیلی راضی بودم

من طبق چیزی ک دیدم و برای پسرم کردم میگم حلقه

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱۴ ماهگی
مامان رادوین ❤️ مامان رادوین ❤️ ۲ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۴ ماهگی