خانما ختنه به روش سنتی خوبه یا جراحی ؟

۵ پاسخ

میگن بخیه بهتر از حلقه هست

بخیه بهتره

من دیروز ختنه کردم حلقه تا الان که خوب بود😁خداروشکر

بخیه اشتباهه چون گوشت اضاف درمیارن

سنتی

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی
مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۵ ماهگی
مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 ۳ ماهگی