به نظرتون ختنه روش حلقه خوبه یا سنتی؟

۳ پاسخ

من حلقه کردم راضیم😍

من سنتی انجام دادم راضی بودم

سنتی حلقه خیلی طول می‌کشه بیوفته بچه اذیته سنتی همون روز اوله منم شش روز پیش رفتم ختنه کردم یچه‌مو فقط روز اول اذیت بود دیگه الان خوبه خوب شده

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی
مامان بهراد😍👶 مامان بهراد😍👶 ۹ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۵ ماهگی
مامان آقا مهیار 👼 مامان آقا مهیار 👼 ۳ ماهگی