بنظزتون ختنه به روش حلقه بهتره یا سنتی؟

۶ پاسخ

من حلقه انجام دادم راضی بودم خیلیم خوب بود

سنتی دیگه دردسر حلقه نداری بخیه ها هم خودشون جذب میشن

سنتی ختنه کردم راضیم

من بچه هام رو سنتی ختنه کردم و راضیم خداروشکر خیلی خوب بود

من سنتی انجام دادم برا پسرم اصلا هم اذیت نداشت
تا اومدیم خونه یکی دو ساعت طول کشید دیدم پاسنمانش جدا شده ادرارم کرد
کمی کرد گریه بعد آروم بود
ولی اونایی که حلقه انداختن میگفتن حلقه مثل ناف هفت هشت روزی طول میکشه تا بیوفته و جاش عفونت میکنه و این چیزا

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر و روژین مامان رادمهر و روژین ۱۳ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی