۳ پاسخ

من لیزری انجام دادم
خداروشکر فقط شب اول یکم‌اذیت میکرد
ب بعد خوب خوب بود فقط پماد میزدم

سنتی

نظر هرکس متفاوته ولی من سنتی ختنه کردم پسرمو راضی بودم چون ۵ روزه خوب شد

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۶ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی