ختنه به روش سنتی بهتره یا حلقه؟؟

۳ پاسخ

منم حلقه رو پیشنهاد میدم پسرمو پنج روزه ختنه کردیم حلقه اشم افتاده دردسر خاصی هم نداره

من واسه پسرم ۲ روزگی با حلقه انجام دادم خیلی خوب بود، ۵ روزه هم حلقه ش افتاد.

سه تا پسر داشتیم پارسال پرسیدیم از دکتر هاشون همشون گفتن حلقه بهترین روش الان مگر اینکه نشه برای بچه ای آلتش اجازه نده ، بین ۴۰ تا ۶۰ روزگی هم بهترین زمانشه

سوال های مرتبط

مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۵ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان آقا مهیار 👼 مامان آقا مهیار 👼 ۳ ماهگی