خانوما ختنه به روش سنتی یا حلقه بنظرتون؟

۶ پاسخ

من با حلقه انجام دادم سر یک هفته هم حلقه ش افتاد دو شب اول یکم اذیت شد بچه بعد دردی نداشت خداروشکر

حلقه علی جان رو شب هفته ام ختنه کردیم آقا عمرانم ایشالله شب هفته ام میکنیم اونم باحلقه

صد حلقه

سنتی تا ابد 😁اصلااا اذیت نداره فقط برای اولین جیش ی کوچولو گریه میکنه ولی خیلی تحقیق کرده بودم با حلقه ممکنه پوست اضافه بیاره یا کج بشه ..پسر خاله ی خودم نزدیک یک ماااه طول کشید حلقه بیفته قشنگ سرش کبووود شده بود برد آخر دکتر برش زد حلقه افتاد در کل بخیه سریع تر بچه خوب میشه من پسرم ۵ ماهش بود خیلی راحت بود براش

منم حلقه گفتم واسه پسرم بزارم بهتره تابخیه

من امروز به روش حلقه ختنه کردم همه اطرافیام گفتن حلقه

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۵ ماهگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی