سلام خانوما ختنه به روش سنتی بهتره یا حلقه؟

۵ پاسخ

من خواستم سنتی ختنش کنم دکترش نذاش گف حلقه دیروز حلقه ختنش کردم

بخیه بهتره

من بچمو سنتی کردم خودم حلقه میخواستم دکتره بخیه ای کرد

حلقه

بخیه خوبه

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان بهراد😍👶 مامان بهراد😍👶 ۹ ماهگی