۵ پاسخ

حلقه بهتره .من دوتاش تجربه دارم بخیه دردسر کشیدن الت ب عقبش زیاده

لیزی بدون بخیه
پسرمو لیزی ختنه کرم هیچی نفهمید خیلی زودم خوب شد

نظرم رو حلقس

سنتی

پسر من ن حلقه بود ن بخیه
به هفته نکشید خوب شد

سوال های مرتبط

مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر و روژین مامان رادمهر و روژین ۱۳ ماهگی