۵ پاسخ

حلقه کمتر اذیت میشه درد و خونریزی زیادیم نداره زودم تموم میشه نقاهتش

من واسه پسرم حلقه انجام دادم. روز هشتم افتاد. موقع ختنه اذیت نداره، ولی بعدش نیاز به مراقبت داره . باید چرب بشه، پوشکش نخوره و آزاد باشه. درکل خوب بود من راضی بودم. نظری راجع به سنتی ندارم

حلقه بود ۲۹ روزش بود راضی بودم خداروشکر خیلی اذیت نشد

من حلقه کردم یکشنبه ی گذشته.
هنوز حلقه نیوفتاده....نمیدونم بهت چی بگم.🥲

من حلقه طور انجام دادم.

سوال های مرتبط

مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان آقا آرتا و تو دلي💙 مامان آقا آرتا و تو دلي💙 ۱۴ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی