حلقه کمتر اذیت میشه درد و خونریزی زیادیم نداره زودم تموم میشه نقاهتش
من واسه پسرم حلقه انجام دادم. روز هشتم افتاد. موقع ختنه اذیت نداره، ولی بعدش نیاز به مراقبت داره . باید چرب بشه، پوشکش نخوره و آزاد باشه. درکل خوب بود من راضی بودم. نظری راجع به سنتی ندارم
حلقه بود ۲۹ روزش بود راضی بودم خداروشکر خیلی اذیت نشد
من حلقه کردم یکشنبه ی گذشته.
هنوز حلقه نیوفتاده....نمیدونم بهت چی بگم.🥲
من حلقه طور انجام دادم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.