۳ پاسخ

لیزری گمونم گرونتره.تروتمیزو ی دست میزنه. سنتی بخیه میزنن جای بخبه هم میمونه. همون لیزری احتمالا کمتر اذیت شه چون زودتر انجام میشه

لیزری من اینجا سرچ‌زدم
اکثرا گفتن بی فایدس و برمیگرده
واس همین سنتی کردم پسرمو
عالی بدون درد و سختی

برا پسر من لیزری انجام دادیم هم خیلی تمیز زده شده درد و خون ریزی هم نداره دو روزه هم خوب میشه، نیاز به مراقبت خاصی هم نداره

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتا و تو دلي💙 مامان آقا آرتا و تو دلي💙 ۱۴ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱۴ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱۴ ماهگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی