۹ پاسخ

سنتی بود و راضی بودم

عزیزم گوش به حرف کسایی که میگن دکتر گفته حلقه نکن و فلان نده، بعضی دکترا شرایط انجام یه روش ختنه رو ندارن، الکی اون روش رو میکوبونن که خیال طرف رو راحت کنن که همون روشی که می‌تونه انجام بده رو انتخاب کنن!!! تو هر سه روش باید ببینی شانس بچت چی باشه که باهاش اذیت نشه. مثلا پسر جاری من روش سنتی بود و ۳ روز کامل فقط جیغ کشید و گریه کرد، بچه خواهر شوهرمم حلقه بود و خیلی اذیت شد. ولی پسر من که حلقه بود اصلااااا اذیت نشد و سر ۶ روز هم حلقه بدون دردسر و راحت افتاد
در ضمن متخصص اورولوژی برای پسرم ختنه کرد و درکل بی نهایت راضیم. گریه و بی‌قراری پسر من فقط برای ادرار اولش بود همین

سنتی ک‌بخیه میزنن

سنتی انجام دادم خیلی خوب بود

من سنتی بود و عالی بود سه روزه خوب شد متخصص گف ب هیچ وجه حلقه نزارید

من‌که به روش جراحی بود خیلیم راضی بودم

سنتی از همه بهتره، متخصص کودکان ب من گفت حلقه منسوخ شده

من حلقه ای بود راضی ام ...البته باید رسیدگی کنی تا زمان افتادم حلقه

من لیزر کردم عالی بود خیلی راحت بود بچه

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتا و تو دلي💙 مامان آقا آرتا و تو دلي💙 ۱۴ ماهگی
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی