لیزری همون روش بخیه هس ک فقط برا برش از لیزر استفاده میکنن
من پسرمو حلقه انجام دادم ولی فک میکنم همون سنتی یا لیزری بهتره با توجه ب اطرافیان ک دیدم
من دیروز سنتی ختنه کردم از لحاظ گریه ک عالیه اصن گریه نمیکنه، گریش فقد امپول بود و بس، بخیشم قشنگ زده
من دوتا پسرم و سنتی ختنه کردم و راضی بودم خدا رو شکر
ای کاش جواب بدن منم میخوام بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.