چه روشی بهتره برای ختنه؟ لیزری یا حلقه؟

۸ پاسخ

منم حلقه راضیم

لیزر عوارض داره. من حلقه کردم. خیلی راضیم

منم بچم و با روش حلقه ختنه کردم خیلی خوب بود

حلقه صدردصد

لیزری خواهرم س تا بچشو اینجوری کرد

من لیزر نوبت گرفتم حلقه سخته

حلقه

حلقه کردم راضیم

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی