۹ پاسخ

لیزری اصلا نه خودت نه بچه اذیت نمیشی بعد ختنه جیش اولشو کرد دیگه دردش تموم میشه

سلام عزیزم ببخشید پیام میدم ..شما ختنه ب روش لیزری انجام دادین؟..پیش اسدالله پور رفتین؟

سلام عزیزم من دو روز پیش ب روش لیزری ختنه کردم پسرمو
خیییلی راحت بود نه بخیه خورد نه هیچی درد طولانی مدت دیروز عصرم باندش افتاد

من حلقه انداختم روز اول پارکید دادم سه روزه افتاد اذیتم نکرد

کجا میخوای ختنه کنی؟

من بچهام حلقه بود
از بخیه و لیزر خبر ندارم نمیدونم
حلقه تا ۳ روز استامینوفن بده هر ۴ ساعت
و مدام دور حلقه چرب کن هر چی چربتر راحترررر

من پسرمو لیزر کردم خیلی خوب بود زیاد اذیت نشد دو روزه خوب شد

نه بابا لیزری چیه به روش حلقه انجام بده البته تا سه ماهگی میتونین به این روش انجام بدین

سنتی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۵ ماهگی