۳ پاسخ

امروز دکتر بمن گفت لیزر چون میسوزونه یسزی از عصب ها از بین میره و نمیدونم آلت کوچیک میمونه و از این حرفا ،گفت حلقه از همش بهتره

پسرمنم باید ختنه کنیم منتظرم یه هفته از واکسنش بگذره بعد

به نظرمن حلقه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی