حلقه.
پسرم و ۴ روزه ختنه کردیم به روش حلقه تا الان که راضی بودم
فقط روز اول یکمی اذیت داشت
بعدش دیگه هیچی
هنوز حلقه اش نیافتاده
سہ سال پیش پسرمو ب روش بخیہ ختنہ کردیم ی ھفتہ نکشید کہ بخیہ ھاش افتاد این یکیم قرارہ ب روش بخیہ ختنہ کنیم
هرچه زودتر بهتر بچه دردشو راحتتر تحمل میکنه چون اکثرا خوابه بزرگتر میشن سختتر میشه کولیک و.. هم شروع میشه بدتر
پسر اولم روز ۱۳ اینا کردیم به روش حلقه خیلی راضی بودم زیاد اذیت نشد زودم خوب شد
پسر خواهر من بخیه انجام دادن براش خیلی خوب بود منم پسرم به دنیا بیاد همین کارو میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.