خانوما کدوم روش ختنه بهتره؟ حلقه یا بخیه

۵ پاسخ

حلقه.

پسرم و ۴ روزه ختنه کردیم به روش حلقه تا الان که راضی بودم
فقط روز اول یکمی اذیت داشت
بعدش دیگه هیچی
هنوز حلقه اش نیافتاده

سہ سال پیش پسرمو ب روش بخیہ ختنہ کردیم ی ھفتہ نکشید کہ بخیہ ھاش افتاد این یکیم قرارہ ب روش بخیہ ختنہ کنیم

هرچه زودتر بهتر بچه دردشو راحتتر تحمل میکنه چون اکثرا خوابه بزرگتر میشن سختتر میشه کولیک و.. هم شروع میشه بدتر
پسر اولم روز ۱۳ اینا کردیم به روش حلقه خیلی راضی بودم زیاد اذیت نشد زودم خوب شد

پسر خواهر من بخیه انجام دادن براش خیلی خوب بود منم پسرم به دنیا بیاد همین کارو میکنم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی
مامان اهورا🧿❤️ مامان اهورا🧿❤️ ۴ ماهگی
مامان فسقلیم💙💙 مامان فسقلیم💙💙 ۲ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی