مابخیه انجام دادیم فقط دوروز اولش سخت بود نقاهتشم همون2روزه دگ اذیت نشد بنظرم حلقه سختره خطرخونریزیم داره
با حلقه خوش فرم تر میشه🤭
حلقه عالیه
والا من خودم هنوز تجربه ندارم؛
اما از روی تجربههای دیگران تا الان اینو شنیدم و میدونم که حلقه تمیز تر از بخیه درمیاد در نهایت اما دوران نقاهتش سختتره بیشتر وقتها، بخیه اما نقاهت آسونتری داره.
البته بستگی به نظر و تشخیص پزشک هم داره شماهم نینی رو به پزشک متخصص نشون بدین ازش مشورت بگیرین.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.