ختنه به روش بخیه بهتره یا حلقه؟؟

۴ پاسخ

مابخیه انجام دادیم فقط دوروز اولش سخت بود نقاهتشم همون2روزه دگ اذیت نشد بنظرم حلقه سختره خطرخونریزیم داره

با حلقه خوش فرم تر میشه🤭

حلقه عالیه

والا من خودم هنوز تجربه ندارم؛
اما از روی تجربه‌های دیگران تا الان اینو شنیدم و می‌دونم که حلقه تمیز تر از بخیه درمیاد در نهایت اما دوران نقاهتش سخت‌تره بیشتر وقت‌ها، بخیه اما نقاهت آسون‌تری داره.
البته بستگی به نظر و تشخیص پزشک هم داره شماهم نی‌نی رو به پزشک متخصص نشون بدین ازش مشورت بگیرین.

سوال های مرتبط

مامان اهورا🧿❤️ مامان اهورا🧿❤️ ۴ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی
مامان فسقلیم💙💙 مامان فسقلیم💙💙 ۲ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی