خانما ختنه. ب روش حلقه بهتره یا بخیه؟؟

۸ پاسخ

انگار میگن حلقه

بخیه

من دوتا پسرامو با حلقه ختنه کردم خداروشکر خیلی راحت بود هیچ مشکلی نداشت گریه هم زیاد نکرد

فقط بخیه

بخیه بهتره پسر من فقط وقتی ادرار اولشو میکرد گریه کرد بعد تودوروز خوب شود

لیزر… نه خونریزی و‌ بخیه داره نه دردسر افتادن حلقه بچه سه روزه خوب خوب میشه

من خواهرم حلقه زد راحت بود اذیت نشدن فقط اولین جیش بعد ختنه بچش گریه کرد
زودم افتاد اذیت نشدک

فکر کنم بخیه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی
مامان اهورا🧿❤️ مامان اهورا🧿❤️ ۴ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی