۳ پاسخ

میگن حلقه بهتره

من برای پسر بزرگم رو بخیه زدم خیلی اذیت شد ولی برای پسر کوچیکم حلقه بود همون چند ساعت اول بود ک اذیت شد بعدش ک ادرار کرد خوب بود بعد ۵ روز هم افتاد حلقه اش هنوز یک ماهه ببر وگرنه بعدش اذیت میشه

ن سخت نیس فقط روز اول جیش اول،،من پسرمو به روش حلقه ختنه کردم خوب بود ی هفته ای افتاد

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم💙💙 مامان فسقلیم💙💙 ۲ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۷ ماهگی