۹ پاسخ

حلقه خیلی خوب بود

صد در صد حلقه

برا پسرم حلقه بود زیاد سخت نبود. ولی به نظرم هیچ فرقی نداره

حلقه خوبه

من به روش حلقه کردم خیلیم راضیم

قطعا بخیه

من حلقه کردم ۵ روزه خوب شد

هیچ فرقی نداره پسر اولم بخیه بود دومی حلقه هرجفتش اخر ی چیز تحویل میدن

هیچکدوم😑😑🤣

سوال های مرتبط

مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان 🥹آرن مامان 🥹آرن ۴ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی